Rust op Phu Quoc

1 januari 2018 - Phu Quoc, Vietnam

Na een dag in de helse, stinkende, chaotische drukte van Ho Chi Minh zijn we op 31dec om 6u 's morgens naar Phu Quoc gevlogen.
Omdat het hier vooral genieten is van het mooie weer, zee en strand is het wat stiller op onze blog. Nieuwjaar vieren op het strand en een nieuwjaarsduik nemen in de zee van 25 graden is alvast een leuke ervaring.  De 90 procent Russische toeristen moeten we erbij nemen, maar eigenlijk hebben we er nog niet veel last van gehad.  Morgen gaan we proberen een scooter te huren om het eiland rond te rijden, maar dat zal een opgave worden om deze te vinden, want overal waar we het vroegen waren er geen meer.
Ons volgende verslagje zal komen als we van hieruit naar de Mekong Delta vertrekken om dan het laatste deeltje van onze reis aan te vatten.  Nu eerst nog een dag of 2 genieten van de rust.
We wensen al onze volgers ook nog een heel gelukkig en vredig 2018

1. Els:
    1 januari 2018
    Geniet ervan, en wederkerige wensen voor jullie reisgezelschap
  2. Josiane:
    1 januari 2018
    Wat een drukte in Ho Chi Minh! Geef mij dan maar Vosselaar city hoor! Maar dat nieuwjaar vieren op het strand dat lijkt wel de max ! We moeten ook vaststellen dat de plaatselijke horeca wel zijn best doet. Geniet nog van jullie rustdagen en pas een beetje op voor de zon!
  3. Proost Chris:
    1 januari 2018
    Geniet van die laatste dagen, en slurp die zon met alle kracht die uw intussen afgepeigerde lichamen nog kunnen opbrengen want hier is het dan wel niet koud maar vochtig grijs druilerig kortom k.kweer. En omdat er wat sleet op de wensen komt wil ik besluiten met een vroege zalige pasen, Doei!
  4. Jan Proost:
    1 januari 2018
    Dat was wel een speciale oudjaar he maar lekker warm en dat hadden jullie wel nodig hena al die avonturen geniet nog van de rust voor het einde nadert en nog de beste wensen voor alle vier en veilig en gezond terug he 👄👄👄💜💚❤️
  5. Saskja:
    1 januari 2018
    Geniet ervan! Gelukkig nieuwjaar en beste wensen!
  6. Paul en Rosa:
    1 januari 2018
    Beste wensen en een gezond 2018, voor jullie allen.
  7. Mario:
    1 januari 2018
    Mooie stranden die ideaal zijn om eens lekker uit te rusten en te genieten van het nieuwe jaar.
  8. Tante Lief en nonkel Jef.:
    2 januari 2018
    Ook van ons een gelukkig en gezond 2018!
  9. Jeff en Shari:
    2 januari 2018
    Gelukkig nieuwjaar voor jullie! Goed dat jullie eindelijk wat rust nemen!
    Amuseer jullie nog op de laatste dagen. Het avontuur is weer voorbij gevlogen.
  10. Diane Nelissen:
    3 januari 2018
    Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar,jullie zetten het alvast goed in,geniet er nog van,👍🥂
  11. Lieve Collette:
    3 januari 2018
    Gelukkig nieuwjaar voor jullie, geniet er nog van, hier storm.