Zon, zee, strand in Mui Né

27 december 2017 - Mui Ne, Vietnam

Deze morgen weer vroeg uit de veren, want om 7u moesten we aan de bushalte staan voor de rit naar Mui Né.  Onze oh zo lieve en gedienstige gastvrouw van ons pension had de tranen in de ogen toen we vertrokken, we waren haar eerste westerse gasten geweest en vond het zo jammer dat we al vertrokken.  Volgens de weerberichten zou het daar mooi weer zijn en 28 graden, dus daar keken we echt wel heel erg naar uit.  De weg verliep over hobbelige en regelmatig verzakte wegen, de ene haarspeldbocht na de andere, soms met mooie vergezichten, soms helemaal in de mist.  Stilaan begon de zon erdoor te komen en werd het warmer, eindelijk zon!!!
Toen we bij de eindhalte uitstapten moesten we nog een kilometertje te voet naar ons hotel dat op het strand lag... volgens de foto's althans.  De realiteit was dat het aan een betonnen helling lag waar de golven tegen te pletter sloegen.  Fotoshoppen moet je die vietnamezen dus ook niet meer leren.
Maar al bij al hebben we toch een leuke kamer met terras die op de zee uitkijkt, en alhoewel de zon achter de wolken is verdwenen vanaf we uitstapten uit de bus (het mag niet zijn voor ons) was het zalig vertoeven in de aangename temperatuur hier.
We hopen hier eens twee dagen te kunnen relaxen en te genieten van het goede weer, maar dat is afwachten, want morgen geven ze alweer onweer en buien.

1. Josiane:
    27 december 2017
    We hopen zo voor jullie dat je nog van wat zon kunt genieten en een beetje rust zal ook welkom zijn denk ik. Als jullie terug zijn van de reis zullen jullie dringend eens op vakantie moeten om wat uit te rusten. In elk geval zullen jullie heel veel gezien en meegemaakt hebben. Hopen ook dat jullie gespaard blijven van stormen of erger. Momenteel is het hier bij ons aan de kust goed bezig.
    Het is nu stilaan aan het laatste derde dat jullie bezig zijn en daarna terug naar de kleine spruiten. En nog een kleine spruit gaan verwelkomen.
    Nog veel zonnige dagen gewenst.
  2. Jan Proost:
    27 december 2017
    Wij wensen jullie ook wel een dagje zon om te relaxen en hopen dat je van stormen gespaard blijven Bedankt voor de mooie foto s en nog een rustige nacht gewenst 👩‍❤️‍💋‍👩
  3. Proost Chris:
    28 december 2017
    het zal fijn toeven zijn op,de zonnebank als jullie weer thuis zijn,

maar die temperatuur ginder maakt wel dat je alles kan doen wat op jullie programma staat, da's het belangrijkste hé